Ibland är Lisa bara för bra!

Måste bara berätta en sak, en kille i min klass som alltid, då menar jag verkligen aaaaalltiiiid kritiserar oss tjejer, (Jag, Lisa & Swan) bara för att han är så avundsjuk på oss för att han inte kmr kunna få tjejer som oss.. (hehe) amen ni fattar vad jag menar.

 Nu till grejen. Igår när vi hade svenska så skulle man läsa upp saker som man tyckte om osv. Då sa Joel såhär:

Jag gillar Choklad sås med banan smak.
Då svarar Lisa honom:
- Det syns!

Och fan vad vi garvade, så jäkla klockrent sagt! Och shiiit vad tyst han blev, ett tag när jag tänkte stackarn.. så kom ja på ändå att det var rätt åt honom, för varför ska vi behandla han bra när han alltid kritiserar & klagar på oss, han kallar oss horer & skit..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0