Hissar/Dissar lista



Att Amir gaybloggen kanske ska bli brunett. Han ser så mycket naturligare ut och han det är mer honom! Fast det krävs ju 5000 komentarer på 5dagar! Så keep going.

Att det är en mamma vecka. Ska inte till pappa först på fredag, 2dagar kvar! Får njuta järnet nu, idag o imorgon.. Haha, fan vad patetisk jag låter, men ni vet ju hur det kan vara

Paljeter. Ååååh så jäkla snyggt, med ett vanligt linne och sen en snygg paljet väst över. Eller som igår tex. då köpte jag o mamma kuddar till vardagsrummet, med paljeter på. Niiiice!

Snyggt med paljet leggings!


Killar med "hjärta".
Killar som bryr sej är det bästa som finns, dom som visar att dom tycker om en. Dom som bryr sej om enns känslor och är hur gulliga som helst är verkligen ngt alla tjejer vill ha! Vem vill ha en kille som sårar en om & om igen, en kille som man är orolig för att playa runt. Vrf enns ha förhållande om man inte bara håller sej till den personen? Så jäkla onödigt!

Coca cola. I love it! jag vet att det kanske inte är det bästa, nytigaste osv. men gud avd jag behöver det. För att få en riktigt bra dag så behövs minst en liter cola. Pricken över i ;)



Folk som hatar copycats. Förstår inte vrf, vet att det är jäkla jobbigt med folk som gör precis som en, har ju var med om det själv o jag har sagt att jag hatar det! Men när man tänker efter så kopierar ju alla varandra! Så är det ju, ngt man gör har ngn gjort/gör/haft tidigare.. Iförsej så är ju vissa värre än andra, men då snackar vi ett helt annat ämne, stalkers..!

Föreldrar som "håller på" framför en. Åh blä! Jag blir så jävla äcklad, vill bara slå till dom & spy.. Typ!

Rökning. Jag vet, jag röker själv men blä! Usch, farligt är det äckligt o allt måste faktiskt ta att sluta, vem vill se ut som 50 när man är 30?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0