Hemma igen

Hej alla bloggläsare! Nu är jag fin & brun igen, kmr ni ihåg förut att jag vart beroende av att sola? Hmm.. Känner att det har blivit samma sak igen snart, plus att coolan är på g.. Dricker det varje dag nu, och är gymt sugen!! Mmmh! =)

Ialf så käkade jag sallad till middag, sen åkte jag & min älskade livmorder till solariumet i blattebergen, för mamma skulle in på ica och köpa lite grejjer. Mohaha, sen vart jag super sugen på chirre så då blev det coola till det, mamma blev väl lite besviken eftersom jag har lovat att äta nyttigt med henne, eftersom hon bantar &  jag själv behöver gå ner ngr kilo. men det blir på Söndag, då tar jag tag i bitarna. Lovar!! ;)

Igårkväll somnade jag runt 21:30 och känner att ja e super trött nu, ska hoppa in i duschen & kolla lite film med coola & chiaaaps! Hör nog av mej mer imorgon, dålig uppdatering.. Jag vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0