Helgen!



Imorgon fredag
, gå i skolan. Åka till pappa, där efter så kmr min älskade syster till sthlm med sin pojkvän! Så det blir party kväll med brudarna, komma hem rätt tidigt.. Och umgås med mina efterlängtade systeryster =)

Lördag, Vakna. Shoppa (!!!), göra mej i ordning. Observera att jag ska vara riktigt fixad eftersom vi ska på kräftskiva hos farmor och farfar.. Tur att mikaela & Timmy är där,  annars skulle ja aldrig klara mej.. Hehe, ialf pappa & alla sover kvar där (i farsta/huddinge) men man vet ju aldrig med mej, vi får ju se ;)

Söndag, bakisdag/ta det lungt-dagen, förmodligen. Men annars hittar jag väl på ngt roligt, jag menar det dyker ju alltid upp ngt självklart är det ju bara att riiiinga! Ska ialf tillbaks till mamma då, så det är spikat med solning & fixa håret-naglarna-m.m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0