Gårdagen..!

Dålig uppdatering. Iknow!
Igår mötte jag upp sofia, tvillingarna & linn vid tyrestavägen. Vi tog första byyyyyssen till trollbäcken där vi mötte upp massa & drog på fest hos någon danne. Riktigt roligt var det! Ni som inte var där missade verkligen ngt, trevligt folk som va hur sociala & söta som helst! Genersösa som bjöd på dricka också ;) (skitbra, slipper man slösa på sin egna..) ialf så mötte jag upp marcus sen någon gång igår natt. Han drog för 2 timmar sen kanske. Nu har jag precis duschat & städat, gjort mej i ordning & lite så.

För nu ska jag ut! Höres senare, om inte imorgon..! Inga bilder från igår, tyvärr. Hade för kul för att enns tänka på att ta yupp kameran ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0