Gårdagen!

Förlåt hörni, dålig uppdatering.. Iknow! Nu ska jag äta kötbullar & makaroner =) Har presic duschat också.. Najjjjzz.

Igår fick jag ju som sagt till iza, där jackie, sanni, boyne och chribba va (?) jag och iza gick till tjorren för att köpa pizza, under dagen så gjorde vi nästan igenting. Iza badade & jag satt breved, vi stog och dansa o drev somfan, till slut började vi fixa oss. Jag var taggad somfan på fest men inte iza & sanni, så vi flummade mest runt. Gick till ica nazi där vi satt i 2 timmar käkade chips o gjorde lite buuus! Till slut gick vi hem till iza & kollade mean girls sen gick jag o mötte marcus, vi drog hem till mej snackade typ hela natten, sen somnade jag.. Hm.. Haha =) Nu har han gott & jag har hunnit tvätta hårförlägningen o lite sånt. Måste städa också, bläää... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0