En stressig helg..

Förlåt för dålig uppdatering allihoppa! Men har haft det så jäkla stressigt ihelgen..

I Fredags, efterskolan somnade jag.. Mohaha! Busigt ;) Ialf så ringde sofia upp mej på kvällen & sa att jag skulle med till Nille, och självklart så hände jag med, med mina brudar! Hos nille vare snygga killar, vi satt där, dom grilla vi kröka & umgiks, en lyckad kväll! Även fast madde, sofia & bea drog väldigt tidigt så va ialf ja, jennifer, linn & marre kvar =) Kom hem någon gång på natten ialf! Försökte hålla masken inför syster & hennes pojkvän.

I Lördags, vaknade jag upp, ingen bakfylla ialf, tur de? Haha, började göra mej i ordning runt 1 med syster, vi som gjorde oss så jälva snygga, så vi åkte till farmor & farfar ifarsta runt 4 med pappa. Där va alla kusiner, faster, mm. Mysigt var det, men på kvällen började jag bråka med pappa.. Ovanligt (?) så jag fick rå damp, drog därifrån gick in ngn jävla skog och var alltmänt irreterad & ledsen, sen fick jag ialf skjuts av christoper till pendeln, där jag mötte upp marre, som jag fick ålna smink av. Lucky me =) Sen mötte jag upp Mikis, och timmy. Vi åkte till dalarö, vart utelåsta, gick till Emma & Daniel och sysselsatte oss där.

Imorse kollade vi beck, myste och åt kötbullar. Mikis o jag åkte till pappa, där vi också va utelåsta.. Så vi klättra upp från balkongen o lite sånt, hah! Kom in ialf men då gick larmet, osv... Mamma hämtade oss nyss ialf och nu ska vi ut och göra lite hemlisar ;)

Uppdateringen ikv, blir mkt! Ska göra roliga o många inlägg när jag har kommit hem. Bilder kmr också, när kusinen har laddat upp dom på fb =) Puss på er så länge!

Erkänn ialf, att jag är väääldigt söt ihåret idag? Hehe, mikos fluga och allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0