Brun som en pepparkaka igen!

Hellu alla snyggosar!

Kom nyss hem, fick skjuts av mina babes ;) Mötte upp jensa i blattebergen (uptäck ironin!) Vi tog en 30 minutare på solariumet och jag är brun som en pepparkaka, nice. Så sjukt skönt att jag blir jäkligt brun nästan hur lätt som helst =) Love it! Är rädd för att bli beroende igen, vad tror ni? Kmr ni ihåg när jag va det förut..? Scary!

Ialf, när vi va klara gick vi till turken tog en cigg & självklart köpte jag cola. Vad annars lixom? dah? Sofia ringde & sa att vi skulle komma, så vi knallade ner till henne & umgiks med brudarna o självklart skulle dom öppna en vinare.. haha! Drog ialf ngn halvtimme senare. Nu sitter jag här, ska ta en lång dusch och umgås med pappa känns som om jag aldrig träffar honom längre, antingen så jobbar han hela kvällarna eller så är jag ute.. Hmm.

Hörs snart! Puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0