Visste du..?


Jag & mina "nuvarande låssas syskon" har vart barndoms kompisar.

Jag har typ damp.. Eller naej, kanske inte. Men kan få damp ryck för nästan ingenting. Heh!
 
Jag pratar väldigt fort.. Och mycket, säger oftast onödiga saker som ingen igentligen behöver höra(?)
 
Jag älskar laget AIK. Iförsej, vem gör inte? *fniss*

Jag fyller år väldigt sent på året, nämligen den 6 december, som gör att jag oftas inte får göra saker som mina kompisar får.. ( tex. Byxmyndig, köra moppe, krogen osv.)

Jag är vädligt slarvig, glömmer oftast bort saker.. Har också väldigt stökigt i mitt rum. Jag kan aldrig hålla i pengar, det är som att hålla i myror. Måste slösa.. Måste köpa..

Jag älskar små bebisar, verkligen det sötaste som finns. Right? =)

Min mamma är det bästa som finns!

Min pappa är det värsta som finns!

Jag röker, vilket är väldigt dumt & det är verkligen något som jag ångrar. Faktiskt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0