Tillbaks forever!

Nu blire bloggning, mycket bloggning =) Goood?

Igår hade vi gäster här hos mamma, så jag va lite social och åt med dom.. Sen tog jag bussen hem till pappa, eftersom jag va ensam hemma. As skönt! Satt hemma och chilla hela kvällen med, iza jens kevin jonte och samulen. Lite senare kom david och var aa.. rätt så full! Haha, runt 01:00 kanske(?) Så drog dom flesta, jag o jonte kolla typ på film hela natten och sen somna vi.

Sen nu i morse kom mamma och hämtade upp mej, vi åkte till Maxi & handlade lite.. och hämta upp jennifer! Myyyys. Nu är jag hemma och ska strax hoppa in i duschen. Seyah zoon!

Gammal bild? Jag och iza. 

Kommentarer
Postat av: jossan

hahahaah ,iza ser ut som en köttbulle i facet XD

2009-10-26 @ 18:24:20
URL: http://josefinejordan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0