Taget från Lisas blogg!

Det är lätt. Ta din mobil och tryck upp kontaktlistan. När du gjort de så håller du in knappen och bläddrar i sju sekunder, sedan stoppar du och tittar vem det hamnade på. Sen skriver du namnet här nere i "brevet" som är halvskrivet, och håller in sju sekunder till, tills du får ett nytt namn att skriva i nästa lucka osv.

Kära Alex. För det första vill jag säga att Anna Wengler är den bästa vän jag haft, och att Bennyboy är helt dum i huvet. Mina sista önskningar är att Christian och David gifter sig och skaffar barn tillsammans, och att Fabbe får ett lyckligt liv tillsammans med Fyllesebb. Jag vill säga tack till Innebandy Jennifer för att du ha stöttat mig igenom mitt gräl med Jensa mensa. Du är verkligen underbar. Mitt liv har bara gått utför sedan  Julia tog sitt liv. Snälla Lisa the best sörj mig inte! Du kommer ändå att dö. Jag gick till en framtidsskådare och hon såg att du kommer röka braj med Mackan och sedan vandra ut på vägen och bli överkörd av Micke Granlund som kommer i 130 km/h på en trehjuling. Jag vill också meddela mitt hat mot Oscar, eftersom hon varit otrogen mot min käraste PG. Jag vet att Robin<3kommer göra ditt liv plågsamt för lång tid framöver. Mitt sista och största tack går till Simpa för att du alltid varit mitt livs kärlek, tyvärr kommer du att bli falafeltjuv tillsammans med Spritlangare och Tette den mest trögtänkta människan som existerat, nämligen Timmy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0