NOWAY



Alla människor i hela världen blir robotoar och slutar att leva riktiga liv! Alla kungar & statsministrar i hela världen börjar bestämma att man ska utrota människorna och oppera dom som robbotar som gör allt för sina kungar!


Att kosor slutar att mjölkas,
arla & alla andra mjök företag ger upp, dom tycker att mjölk inte behövs i världen längre & dessutom så slutar dom käna pengar på det också..


Att jag kmr gymma imorgon,
fick nyss sms av söta lilla Alma som frågade om jag ville hänga med till gymmet i morgon bittit. Shit som om jag skulle orka? Jag är för lat, även fast jag ska börja gymma snart.. Faktiskt på riktigt!! Men just nu orkar jag inte det med tanke på att jag börjar bli sjuk!

Min morsa skaffar trillingar om ett år hon tänker att det skulle va mysigt med massa små ungar springades i huset eftersom hon och sin kille kmr bli så ensamna när vi flyttar hemmifrån om ngr hår, hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0