Måndag 5 oktober.

Bråkar som fan med pappa, hur jobbigt som helst. Ibland känns det verkligen som om han gör vad som helst för att få mej att må dåligt. Att få ångest eller ngt i den stilen..
Ialf så har uppdateringen vart sämst (jag vet) efter skolan drog ja till iza, busade o gjorde lite grejjer. Vi va med jens mens också, somna på hans soffa ngn timme så nu kmr ja inte kunna sova. Skit också!

Imorgon ska jag ialf till stan med mamma efterskolan, vi ska köpa klänningar innan hennes fest som är på lördag. Hoppas hon är snäll o lägger ut pengar till mitt hår också, känner verkligen att det behövs fixas har fan sveriges största
utväxt! Usch! Nu ska ja lägga mej o försöka sova, om det nu kmr gå. Pussen!

Hål i brallan, shiit vad gjorde jag förra helgen igentligen..? Hmm..


Xoxo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0