I'm back bitches

Godmorgon baaaaaaabe's =) Nu har jag precis vaknat, vart en rätt så lång kväll igår.

Efter senaste inlägget så kom mamma hem och gjorde mat till oss, sen började vi göra oss iordning. Linn drog till Marre & jag och Jennifer började gå mot söderby för att möta upp Boyne, vi gick vidare till Ica Maxi för att han köpte cigg till oss, eller till jennifer.. Jag själv ska köpa idag! Sen så började jag rulla hemmåt och då kom jonte, vi gjorde typ ingenting igentilgen, kollade tv & lite så. Sen drog han vid 03:00 typ(?) Då somnade jag på dirren!

Och nu sitter jag här isoffan, precis käkat frukost och ska strax duscha. Blir handen idag eftersom ja måste köpa Stayup's ;)

Dagensoutfit..? Hmm, ngt i den stilen ialf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0