Hiss lista / Diss lista


Mysigt höst väder! Ja det liggar faktiskt på hiss listan, även fast det är kallt på hösten så tycker jag själv att det är väligt mysigt! Håller ni inte med?

Den nya serien Mammas pojkar har ju säsongspremiär ikv på tv4! Tycker att det ska blir kul & spännande att titta igen =)

Ben and Jerry's älskar verkligen deras glass.. Mmmmh.. Sitter faktiskt med ett paket glass i knät! Loveit!



Solarium är verkligen det bästa som finns! I just love it! Vem vill va blek & se ut som en pundare när man kan vara brun & fin? Hehe


Att det tar 14 dagar för att få min nya mobil.. Ja, jag o mitt dåliga tålarmod! Suck alltså.. 2 veckor.. Hmm.. "

"im the one and only"- stilen. Jag vill kunna bevisa med min blogg att man faktsikt inte behöver vara blond, dum & bimbo bara för att ha mkt besökare och att ha en bra blogg.

Utväxter.. Ja tex. om man är blond & har en fet utväxt som är råttfärgad, eller om man är brunett o har en vit/blond utväxt som lyser upp hela jorden. Det är verkligen bland det fulaste jag vet.. Sorry men det är min åsikt! har ju själv feting utväxt som ska bort ikv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0