Hiss & Diss


Lisasblogg, hisshisshiss! Så jäkla bra, den har allt.. Haha konstigt nog att den inte är känd? Ialf så är hon itne lika ytlig som dom flesta 15åringars bloggar, "jag-är-snygg-det-är-inte-du". Ett extra plus är att hon kan visa känslor ibloggen också!

Canal + haha, jag tror nog att jag har blivit besatt. Sitter fan och kollar på filmerna där all the time! Tror snart mina ögon blir fyrkantiga, hehe!


Ipren är ngt jag drogar just nu, har så jäkla ont i huvet.. Tur att ipren hjälper, right? =)



Opera
. Hmm, inte min musiksmak direkt! Hur kul är det att lyssna på ngn som skriker..?

Photoshop. Okej visst, vissa människor's självförtroende kanske höjs för att dom känner sej snyggare? Men shit, folk som andvänder det verkar inte ha ngn självkänsla alls.. Tycker bara att det är onödigt att inte stå för hur man ser ut och blablbalblallalb. ni fattar vad jag menar? 

Youtube, och visst är det perfekt när man ska lägga in låtar & videos på bloggen.. Men shiit, vrf lyssna på youtube när det finns spotify

Nässpray, det är skit bra visst iaf när man är fett täpt i nästan, hmmm.. Men det jag dissar är att man blir lätt beroendee, blir jobbigt, dyrt & man blir helt yr.. Heheheee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0