Hemma nu, have you missed me?

Now i'm back, efter sista inlägget tog ja en snabb dusch & sen kom Sofia hiiiit, Bea & Madde. Vi va ute och crosa (stavning?) och köpte cigg, sen skjutsade dom hem mej och nu gör jag en grej. En hemlis! Som ni aldrig kmr få veta om.. Heh =) Privaaaaaaaty. Ialf så känner jag mej febrig, ont i huvet & halsen. Känns fan som om jag börja bli sjuk igen.. Suck! Höst lov och allt.

Nu ikv vet ja inte vad jag ska göra, chilla lite? Måste ringa jensa också för hon e kvar hos sofia, kanske ska möta henne om hon ändå ska hit hem sen. Who knows? Kanske blir Tyresö ikv, sebbe ville att ja skulle ta med mej ngr snygga brudar och komma dit på Chillkrök. Men får se.. Hmm!

Jag? Hmm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0