Gårdagen..

Igår efter att vi kom hem så käkade jag lite middag, Linn kom hit och jennifer och hon gjorde mej sällskap till bussen, mötte upp Iza & Sanni i Gullmars sen åkte vi till nacka, hände inte så mycket där.. Chillade galet typ? Sen fick jag skjuts till Björknäs av sanni's farbror (?). Jätte snällt för bussarna gick typ aldrig ifrån Sanni. Skulle igentilgen sovit hos henne med iza, men ja åkte hem ist och gjorde aaaaa...... Haha, kom hem någon gång igår natt & vaknade sen av att jennifer klampar in i mitt rum när dom hade kommit hem igår, ngn timme efter mej? Heh.

Nu ska jag ta ngt och äta sen måste jag duscha, hah sminket är helt utsmetat över hela face't skit skabb! Inte ofta jag sover med smink men ikv vare faktiskt ett undantag.. Undra varför? ;)

Haha hittade ngn bild på kameran, Jennifer och Linn, snygga? haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0