Back on track!

Saknat mej? ;) Skönt att va tillbaks! Vet att uppdateringen inte har vart den bästa om man säger så.. Men är ju hos pappa & då orkar jag inte va hemma, så har vart ganska "upptagen" om man säger så. Heh!


UPPDATE: Ialf, efter sista inlägget isöndags drog jag och iza ut! Najzzzz =)
i månadags hade jag halvdag, så jag hängde med iza till vårdcentralen där vi satt i 3 timmar typ..(?) Sjukt jobbigt, för det mesta skratta vi och tog rökpauser för vem orkar sitta på ett sjukhus i onödan? Hmm, efter vårdcentralen drog vi hem till mej. Sen kom pappa och hämtade upp mej.. i Tisdags efter skolan åkte jag & brudarna till stan och tog en fika, härligt! Där mötte vi även Linn också som bablade på som vanliiigt ;) Heh, gullunge! Sen igår (Onsdags) så var jag typ med jonte hela dagen, vi gjorde inte mycket alls.. Kolla på tv och mös galet.. hihi :$ idag har jag inte gjort mycket, är sjukt seg. Va ute efterskolan, sen åkte ja o pappa och handla. Segat hemma har jag också. Nu blir det bloggning! Pussen.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0