Värt att läsa, faktiskt ;)


Sa ju att jag ångrar mej lätt..
Hehe e fett bloggsugen men vet inte vad jag ska blogga om.. Hmm..

Känns som om jag tappar er läsare också, min statistik bara sjunker och sjunker! Så nu ska jag vara helt ärlig här, jag skiter faktiskt i vilket (många/få läsare), jag vill inte bli någon stor kändis blogg som skämmer ut sej lixom. Jag vill blogga för min egen skull, för att jag tycker det är kul & för att jag utväcklas, men jag kan inte säga att det inte är kul med att ha många läsare, för det är det. Det är kul att ni tycker om att läsa om mej & min vardag, för det är lixom väldigt många av er som har ett intresse av mej har jag märkt, ska inte skryta och säga att ni älskar mej? Eftersom mer en hälften av er knappt känner mej, men ändå. Något jag ville säga var bara att jag tycker man ska ha en blogg för att man själv vill, inte för att man ska få gratis saker & bli känd!

Det som är så himla kul med att ha en blogg är också att man kan kunna kolla tillbaks, exempel vad jag gjorde i mars? Återuppliva gammla & härliga minnen =) Allt för mej! Puss på er

Kommentarer
Postat av: Shutstep

(för att jag tycker det är kul & för att jag utv(ä)cklas)



Haha! ser ut som att du har utvecklas mkt i språket hittills iaf eftersom du stavar utvecklas med Ä xD



Lycka till med utväcklingen iaf..

2009-11-04 @ 00:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0