Plugg -.-

Herregud! Har inte uppdaterat på riktigt länge.. Har faktiskt aldrig tid!

Idag har jag pluggat som en ja.. Jag vet inte vad! Igår gjorde jag ngt(?) Och i måndags var jag på bio! Såg faktiskt 2012 som var ritkigt bra, var bara rädd på hemvägen och trodde vi skulle dö! Hehe, men mysigt var det iaf =)

Ihelgen har jag krökat, va lite chill hemma hos oss i freds och i lördags så aaaaaah.. Hahaha har verkligen inte tid att blogga och det är jag ledssen för men som sagt, min blogg mina regler ;) Men kommer nog höra av mej lite mer imorgon eller början av näsa vecka eftersom då har jag bara 1 prov. Imorgon ska jag lämna in styrketränings program sen har jag 2 prov så har pluggat som en galning hela dagen, eftersom jag hade utveckligsamtal i måndags då jag började gråta.. Heh, allt är så jobbigt när man hela tiden försöker men det inte blir ngt bra.. Ja ni kanske vet vad jag menar..? Hmm..Dags att plugga vidare!


Alma & jag ihelgen, sötnosar vi är =) Visst..? Oj vilket långt inlägg. Heh! Puss på er så länge! <3


Kommentarer
Postat av: ellinor

sötisar :)

2009-12-01 @ 18:32:25
URL: http://ellinorrandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0