Get a life bitch

Hemma nu, tette och Jk är på väg hit på middag =) Mys!

Idag har jag vart i skolan hade ngn "må bra dag" med alla brudar, hade lite gympa & självklart dampa jag för allt och sa att andra laget fuskade bara för att jag är sån jäkla dålig förlorare. Heh, vart lite bråk men det löste sej!

Efterskolan tog jag & Sofia moppen till Brb för att sola, då kom det en kille och frågade om vårt nr eller sofia sa att hon hade pojkvän och då börjde han skämmas! As kul, men sen sprang vi och skickade under en lapp och skrev nr, as snygg va han. Haha, nu är tydligen madde och sofia hemma hos honom =)

Iza va här hemma med jennifer och mamma när ja kom hem också, så nu sitter jag med min fina bränna osminkad & naturlig, som jag har vart hela dagen. As sköööönt!

ORKAR INTE BLOGGA, SKA UT SEN. PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0