Helt OK halloween =)

*Puff...* Nu är jag vaken, har precis tjockat i mej lite pizza & ska strax ringa pappa eftersom jag ska till honom ikväll. Gårdagen var rätt så roliiiig faktiskt, sjukt mysig tjejmiddag hade vi iaf =)

Runt 19:00 drog dom flesta till Årsta, helt OK där men vi drog efter 30 min kanske? Vidare till Ellan, fast dock bara jag och iza.. Festen i djurgårds plan var den roligaste, maskerad & random folk. Kom hem 03:30 kanske? Sen kom Jonte, sen somna vi. Haha, nu ska ja börja packa o hoppa in i duschen. Först lite bilder..!

Såhär såg jag ut igår..


Siiiis and me


Swan & jag =)


Jennifer & Sofia


Bella&Beafiiiis


Myyys middag =)


SNYGGO, pussen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0