Woho, sverige leder med 2-0 i kvarten!

Förlåt för dålig uppdatering. Men det har vart en jjävligt stressig dag.

Efterskolan drog jag hem till Iza, somnade i soffan & vaknade av att bebe (hennes lillebrosha) pillade på mina bröst. Haha,  bast lixom!? Vi har inte gjort mkt käkat negerboll smet, vart på ica maxi. Träffade Sofia.. sen ringde pappa & skälde på mej som vanligt.. Suck! Han ska alltid vara så överdriven men vadfan, man lär sej ju av alla misstag man gör? men det verkar han inte fatta. Mamma ringde också, men hon är mer förstålig och tyckde bara jag va puckad. Men sen garvade vi åt det.. hihi.

Imorgon blir det en jääävla kväll! Är skit taggad fyfan vad jag älskar helger!

Haha, iza rammla med cykeln & börja bölaaaaa. Fyfan vad jag garva


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte semin lilla gmn kvarten

2009-05-07 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0