Vad skulle du göra..?


___________________________________________________

... springa fram & kasta ett ägg i huvet på mej

... du skulle gå fram till mej, börja smöra & säga att jag var finast i hela värden och börja pussa mina fötter, eftersom du skulle göra vad som helst för att jag skulle skriva om dej på min blogg.

... du skulle helt enkelt inte göra någonting, utan bara låta en vanlig söt tjej som jag få vara ifred någon gång!

... du skulle gå fram till mej & fråga efter mitt nummer, eftersom du är en av mina hemliga beundrare.. Du läser min blogg varje dag & följer efter mej vart jag än går, du har massa bilder på mej på hela dina väggar & jag är
livets babe för dej!

... du skulle skrika att jag är en liten snorunge, och säga att jag är hur ful som helst eftersom du är avundsjuk på mej, du försöker göra allt för att få mitt självförtroende nere på botten! Men du kommer aldrig lyckas..

JA, VAD SKULLE DU GÖRA ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0