Allt du vill veta om mej!


 

* Jag heter Linnéa Ewelina Emilia Pettersson

* Jag bor i vendelsö i Haninge hemma hos mamma, som jag älskar mest!
  (det kanske ni redan visste)
* Jag var full första gången på nyår 06/07 på en "släkt-fest"

* Jag kan knappt bli kär, har bara vart det 2 gånger på riktigt.

* Jag har vart tsm med 8 killar ungefär, eller iaf "på riktigt"

* Min pappa har varit min tränare och kanske ska börja som det igen, tyvärr.. Haha!

* Dom senaste dagarna har min statestik höjts med ungefär 40 läsare! Grymt!

* Jag blev av med min oskuld väldigt tidigt, och det är ngt jag ångrar..

* Jag brukar "kröka" på helgerna som dom flesta tonåringarna & jag jag röker också, inte bra men jag håller faktiskt på att sluta. Hehe.

* Min riktiga hårfärg är blondt, nästan vitt men det har ju blivit lite mörkblondt nu eftersom jag blir äldre med åren, hehe..

* Jag blir irreterad lätt när saker inte går som jag vill, men det brukar sluta med att jag dampar på ngn och 10 minuter efter skrattar jag åt det

* Jag har piercing i naven & i tungan, även öronen om det räknas.. Så har jag haft fjortis piercing i överläppen också, som jag tog själv mitt i natten med ettt örhänge

& om det är ngt mer ni undrar om mej är det bara att fråga! Puss på er.
Föresten så kan brunetter också vara snygga, hallå titta på mej?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka har du varit kär i `?

2009-05-05 @ 21:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0