Godmorgon..!

Godmorgon alla sötnosar,
nu vaknade jag precis av att jag knappt fick ngn lufft & var helt torr i munnen så kunde inte somna om, haha lyckat..! Som ni ser blev det ingen skola för mej idag heller, men kanske ska dit sista lektionen ändå eller ngt, jag måste ju ta igen everything! Hur har eran dag vart än så länge ;) ?

Och så har jag fått jätte många komenterarer om att jag & iza är så himmla lika, ärligt tycker ni verkligen det ? :s
Här var vi blonda, (hade ingen annan bild påe mej, vet att ni har sett den förut)

 

Här är vi brunetter.. 
 

Inte lika alls.. eller (?)
(klicka för att bilderna ska bli större)

Kommentarer
Postat av: Frida

ja ni va iallafall lika när ni va blonda ;)

2009-05-15 @ 14:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0