SVB.

Hej alla älskade läsare!
Vaknade för ett tag sen & nu kan jag inte somna om.. Mår sjukt illa. Hehe, igår vart det en ganska lyckad kväll faktiskt drog till svartbäcken på fest, men hon drog direkt från bussen & jag va kvär där ngr timmar, ganska mkt folk som jag kände var där faktikst, tog bussen som gick nån gång vid ett tiden (?) (kmr faktiskt inte ihåg hur mkt klockan var..)Bilder vart det inte, jag glömde bort! Sorry, men ska kolla om ngn annan kanske har tagit.. ;d

När jag kom hem var alla "gäster" kvar, satt uppe med dom ett tag och snackade lite. Sen gick jag upp och la mej & somnade på dirren. Haha, hur var eran lördag kväll ? :)

Idag ska jag åka & sola med mamma, sen måste jag byta tillbaks sko med amanda också, haha tog fel igår klumpig som jag är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0