Svar på ytterligare en fråga/frågor

haha, gud vad mkt frågor det var om piercingar, men om det är det ni vill läsa om så fine =)

Postat av: Carro
tja sötnos! snällla svara på några frågr
när tog du din tungpiercing?
hur mkt kostade det?
vet du om stället Astron är bra på att ta tungpiercig?
vad händer om dom träffar någon nerv eller blodådra eller någon i tungan? gör det jätte ont när dom sticker ner nålen? ooh snälla svara. PS, din blogg är superfin!!

SVAR:
Jag tog min tungpiercinf i höstas.
Det kostade 500:-
Salongen Astron tog jag hål i naven, jag tycker hon är jätte bra (margareta asså) Amanda tog hål i tungan när jag var med där & hennes tunga är super fresch och snygg nu ;)
Haha, jag har ingen aning om det gör ont då eftersom det inte har hänt mej.
Haha, tack så mycket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0