SVAR PÅ FRÅGESTUND!

Dags för svaren, eller vad tycker ni ?;) Ni har ju faktiskt haft ett dyngn på er..!

Postat av: carro

tack för svaret!
jag kanske ska ta i tungan men vågar inte... är rädd att man träffar någon ådra eller att det blir inflamerat.. om det blir inflamerat, vad händer då? ... och lite frågor också ; vem är din bästevän? kan du stoppa in mer bilder på dig? :) vad har hänt med Melina?
SVAR: Min bästevän är Robin, hihi.
Stoppa in mer bilder? haha visst, har tänk på det.. ska börja ta mer!
Gud vad alla frågar, helt ärligt orkar jag faktiskt inte ta upp det för det har jag & alla andra av mina tjejkompsiar skrivit om minst 3 ggr var så du får faktiskt ta och leta upp gammla inlägg jag gjort om henne :)

Postat av: isabell

du är grymt fin! hur sminkar du dig ?
SVAR: Haha, tack! hur jag sminkar mej.. bra fråga det kanske jag kan göra ett inlägg om lite senare

Postat av: Anonym? lr inte :)

Du gillar en viss Polack som kallas JOHAN va?:)

SVAR: Haha, polack johan ? naaej skulle inte tro det va (vet inte enns vem du menar) haha!

Postat av: David ja0

hur kommer de sej att ja har en bula :O

SVAR: Haha dum fråga david. Ja det va jag som råka putta dej. Sorry! haha 

Postat av: empa

är du och iza syskon?
hur länge har du rökt?

SVAR: Nej jag och Iza är inte syskon, förstår inte varför alla tror det..! Haha.
Det har vart lite från och till. Rökte ganska mkt i 7an men sen slutade jag & började igen nu i sommras, drygt ngr månader.. 1 år kanske. Not good!

Postat av: Anonym

hur många killar har du haft ?

SVAR: Hur många killar jag har haft.. haha vet faktikst inte, men det är väl lite från & till om man säger så..
 
Postat av: Anonym

vad hände med dom ?
SVAR: förstår inte riktigt vad du menar, men gissar på att du undrar vad som hände med alla killar jag "har haft" jadu, antingen har det inte funkat.

Postat av: Jenoa

varför visar du aldrig ansiiktet tydligt?
SVAR: haha vet inte, för snygg för att visas antar jafg.. blir väl som en reflex ;d Haha skoja..!

Postat av: Anonym

hur många läsare har du per dag?
SVAR: Tillräckligt många, det är olika från dag till dag. ibland 70 men ibland 120!

Postat av: Anonym

Vad e Sofias blogg??
SVAR: sofiagraa.blogg.se

Postat av: sandra

Har du pojkvän nu och vem isåfall?? :)
SVAR: Mja, och deruuuuu! Haha (jen***** s**n haha fattaru)
____________________________________________________

Allt för mej, ses imrn sötnosar..!
Puss&Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0