Sista skoldagen för den här veckan..

Hej alla barn nu äär det barnprogram! (haha, what a fuck ?)
Kom precis hem, åkte till skolan runt halv tio. Var på svenskan och fick veta att vi hade inställda lektioner efter engelskan så jag knallade hem till swanen. Vi gick tillbaks upp till skolan käkade lite av ngn äcklig soppa & tog nästa buss till handen. Köpte ringar. Haha förlovade nu!! Love you frugan (a) amen iaf, sen drog vi hem till mamma för ja skulle hämta ngr piller & en tröja som jag glömde där i måndags.

Nu sitter jag här helt blöt i håret mascarna ligger underögon locken eftersom den har runnit & så kom jag nyss på att mitt linne har blivit genomskinligt så man såg hela bh:n, kul för er som satt på bussen! haha. nu ska jag duscha lite, tänkte mublerna om rummet också, får se hure blir med det. Hör av mej senare, puss så länge.. :$


I <3 YOU 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0