Shhh.. En hemlighet!

alla har våra dåliga dagar.. Men här är något som jag måste erkänna. Tycker att det är ganska pinsamt faktiskt men vad gör man inte för er ? Hehe alla har ju sina hemligheter..

Förut när jag va lite psyko (år 2007) när jag mådde som sämst kunde jag sitta en hel dag & bara att skricka, gråta och slå sönder mej själv. Fråga mej inte varför. Men ni vet ju hur det kan vara ibland, när alla dagar bara blir sämre & sämre. Jag till och med skärde mej. Ja, det låter inte klockt. Har fortfarnde r & det är ngt jag verkligen skäms för, hur kunde jag utsätta mej för något sånt här?

Vad du än gör, göra aldrig som jag gjorde. Det blir bättre, som jag sa förut.. sämre än sådär kunde det inte va, det kunde bara bli bättre. Helt plötsligt såg jag ljuset. Det gäller att kämpa, du är vaker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0