Piercingarna..!

Det är många av er som vill se mina piercingar, förstår inte vad det är så speciellt med det men sure. Here they are;

NAVELPIERCINGEN

Ni tycker säkert det ser äckligt ut när jag knappt har ngn hud kvar emellan, men ni som har missat varför så är det för att jag tog när jag var så himmla liten. Eller liten och liten, jag var mer kort. Det var 2 år sen ungefär, och jag har ju växt så kulan har stöt ut huden, men jag ska ta om och låta det andra växa ihop så det blir snygg igen, det blir nog i vinter, men ah. & gaaaahs vad jag älskar den här piercingen... Ni har säkert sätt den förut ;$


TUNGPIERCING
Jag piercade tungan i höstas ungefär. Mamma vart inte glad direkt eftersom hon tycker det är äckligt & ohyggieniskt. Men det är ju vad hon tycker, själv så älskar jag det. Bra på alla sätt & jävligt snnyggt. Jag gjorde det i nynäshamn för 500kr för er som ville veta det. Mohaha, och såhär ser den ut; 
 
Ska snart ta i bröstvårtan också, men det blir efter bröstförstoringen ;d

Kommentarer
Postat av: Anonym

när tog nu navelpiercingen???

2009-05-31 @ 20:13:25
Postat av: Anonym

men ofta du ska göra silikonbröst? Du är inte 18

2009-06-04 @ 00:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0