Ni är värda min sanning..

Hörde precis en låt, en låt som får mej att må illa. Hösten 2007 var bland det värsta som har hänt mej, jag mådde mentalt dåligt.

Allting var skit, familjen, vännerna & han den där "rätta". Får ångest varje gång jag tänker på det, den kvällen, den stunden. Dom flesta vet säkert vad jag menar, men vissa inte. Det har ju gått massa ryckten också, men det är ingen, ingen ingen ingen som vet det rätta sanningen. Tänker inte berätta vad det var som hände, men jag vill bara säga til er som är i den perioden i livet nu, ge inte upp! Vad det än är så kommer du ställa dej upp igen. Även fast jag inte hade någon jag kunde vända mej till då, eftersom allt blev så fel så har du säkert någon som kan ge dej en hjälpande hand! Har du inte det så ordnar det sej alltid. Du är fin, vem du än är.

Förut låg jag på botten men nu är jag uppe på topp igen. Jag älskar mej själv. Jag är stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0