Min valborg

hej bloggen, internet funkar lite då & då så ska försöka uppdatera så mycket jag kan!

Igår kväll kom det massa folk till Bea, så det var lite chill krök där. Vid halv ett kanske (?) Drog jag jennifer, Micke & några till, till Iza. Det var tydligen jätte mycket folk där. va där ett litet tag men sen drog alla så jag hjälpte till Iza att städa lite grann, och hittade typ 5 o öppnade öl. Smidigt! Haha, sen drog jag & Iza ut någonstans, gick över bron sen kommer jag faktiskt inte ihåg så mycket mer förutom när mamma mötte mej där Swan bor ungefär (för er som vet) vid halv 2 kanske? Sen gick vi hem & jag duschade som somna, mohaha.

..Det var min Valborg, kanske inte världens bästa men en lyckad kväll varre iaf :)
Hur var eran kväll ?
Bilder från igår kommer i nästa inlägg. Puss på er..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0