Min fredagkväll

Nu sitter jag i sängen med iza, dricker lite cola & äter chips.

Igår kväll efter jag hade käkat så fixade jag mej & sedan gick till iza. Gud vad seg kväll! Vi kom ut runt halv 10 och träffade Jóhan & David  vid bussen, satt ute med dom ett tag & klunka lite bira sen var vi utanför mej & då kom Fredde och Sebbe. Johan & Davin drog typ dirket så  vi stog ute och snackade ganska länge, skulle igentilgen på fest med det var så jävla dött ute igår kväll så vi kom hem vi halv ett, somnade och kollade på film!

Nu ska vi duscha och åka till handen, jag ska ju köpa kläningen jag snackade om. Hihi
BIlder & mer uppdatering kommer senare, puss påer så länge..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0