Måndagkväll

Hej alla mina älsklingar!
Tycker ni inte att jag har vart lite bra på att uppdatera idag? :) Kanske för jag har vart hemma & sega för det mesta men ändå.. Hehe!

Har precis kommit hem. Drog ut och mötte Iza, vi knallade tll bussen för Madde skulle köpa cigg, sen kom Sofia & jag izapulla, jennifer & sofiiiiiaahhh tog bussen till blattebergen, där av även Amanda.. Hon skulle också sola..!
Helt serist så känner jag mej jävligt snygg & brun just nu. Tyvärr är jag mer brun på kroppen & inte ansiktet, men det är bara sätta på lite make up så det ser naturligt & fräääsht ut :)

Ska kolla lite andra bloggar nu, hör av mej senare. Men här är lite bilder som jag lovade. Enjoy!

Hmm, madde går med vinterjacka..(?) retard. Och kolla iza's gång till höger. Hahaha

Iza skrattar för fullt


Amanda baby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0