Låångt inlägg

Hello bloggen och alla äälskade läsare!
Sorry för att det inte blev mer uppdatering igår men jag fick så brottom efter att jag hade duschat, madde kom hit & sen krigade vi ända ner till norrbysjön, där var inte så många.. Men det kom fler med tiden! Det var roligt & väldigt mysigt nån gång mitt i natten drog jag o ngr till hem till iza för att sova, skönt att vi fick skjuts hem iaf..! Gick hem med värsta huvudvärken runt nio i morse, somnade i säängen..
Vaknade nyss & nu harjag precis duschat, ska fan knarka alvendon idag för att få bort illa måendet,

Nu känner jag att jag börjar bli vääääldigt hungrig eftersom jag inte käkade mer än den där äckliga pizzan igår.. Så nu blir det så att jag börjar göra mej i ordning för runt 1 kommer gudmor & hämtar mej, vi ska på ngn "släckt träff" Lite kul faktikst, har inte träffat alla sötnosar på år & dar, men nu mat!

Hör av mej lite senare, puss på rumpan!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0