Kaos i solariumet?!

Har precis lagt mej i sängen, ligger med värme kunden som jag kramar om & hoppas på att allt ska bli bättre igen. Det är en sak jag gör när jag mår dåligt. En vana lixom, min älskling!

 tänkte försten på en sak när jag låg i solaruimet idag.. Tänk om jag skulle bli jätte kissnödlig, helt plötsligt!
Vad tror ni att jag skulle göra då..?

* Jag skulle springa ut i bara string till toan, även fast alla utanför skulle se mej.
* Jag skulle hålla mej, men inte lyckas så jag kissar på mej på väg ut ur solariumet, när jag precis har öppnat dörren och tänkte gå till toan..
* Jag skulle helt enkelt inte klara av det, jag skulle ge upp & ligga där som en död fisk med kiss i hela solariumet
.. eller tror ni att jag skulle;
* Kissa i papperskorgen i samma rum, lite fräshare kanske.. Ingen behöver få veta ngt & det skulle ju inte skada med lite kiss i papperskorgen om jag la papper över?! ïroni*

Euuuuu, det skulle nog inte hända mej.. Men tänk OM..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0