I'm home

Hej bloggen & aaaaaaalla älskade läsare!
Nu har jag precis kommit hem från skolan, eller skolan & skolan.. Började 09:00 idag men min cp mentor sa att vi började 08:40 så vi fick sitta ute och frysa i 20 minuter. Gaaaaaaah! Har ingen mer lektion idag förutom språk för att vi ska göra "projektet" tänktebörja jobba lite med det själv,  eftersomLisa & Swan aldrig orkar göra det!

Inge smink hade jag idag heller, skit skönt. Känner mej naturlie today.
Ska åka & sola med Robin snart också, he's home! funny bunny. Seyah later, och ja jag ska ta mkt bider idaaag!
Såhär ser jag ut just nu
& ja klistermärket "relister" är från när vi hade fest
 inget jag har satt upp. Men det går inte & få bort. Hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0