Hiss&Diss


Diss:

Misshandel, Folk som slår sina brudar, eller andra folk som misshandlar varan är inte riktigt friska, hur kan man må bra av att göra någon annan illa. Fy skäms!

Skillsmässor. Visst kan det vara bra om man inte mår bra med varandra. Men att få veta att enns föreldrar ska göra slut är nog den jobbigaste delen att gå igenom. Själv vill jag att mamma & pappa ska flytta ihop igen, det är nog ngt alla barn vill när dom har skilda föreldrar..

En kall sommar. När det är sommar i sverigen brukar det oftast blåsa & vara lite kyligt, men samtidigt varmt. tänk om det skulle va som i Thailand här på sommarn, fan det skulle vara perfekt!

Hiss:

Näs sprayen
. visst är det kanske lite mkt snack om den just nu här i bloggen, men den har verkligen räddat mej dom senaste dagarna, oh love you my baby!

Pengar. Pengar är alltid bra, för pengar betyder shopping & massa andra saker. Pengar löser alla problem, men försök aldrig köpa ngn eller ge dom saker om det är så, ge henne/honom KÄRLEK!

Min mamma.
Min min mamma är som min bästavän, men min mamma på samma gång & jag vet att jag har sagt det förut men alla behöver ngn som henne, för det får en att må bra & att vara lycklig med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0