Haha, Lisa's dagbok!

Ska ta bussen till Iza snart, den går om tio minuter.. Måste bara säga att ja läste Lisas dagbok nyss från när hon var liten. Skit söt! Såhär skrev hon:

Jag är en fis och jag heter lisa. Jag äter oftast gristarmar till frukost. Det är faktiskt jätte gott! Min bästavän heter Magdalena eller så var det Greta jag kommer faktikst inte ihåg. Vi brukar sitta i sandlådan och lekam ed kottar, vi kallar varandra kottpolarna!

&

Jag är kär i 2st. En går i 3:an i min klass (marcus) andra bor på Ekerö, (henke) Som är ursöta båda två men båda ahr flickvän "/ .. Så jag vet inte vad jag ska göra..! :(
"kram"

Hahahahahaha!
Fast nu säger hon att det är swan som har skrivit det. men det tror vi inte på.. Hehe

Kommentarer
Postat av: swan

haha det översta skrev jag :D

2009-05-06 @ 17:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0