Gårdagen

Hello bloggen, gårdagen vart seg osm fan, vi va här ett låååångt tag madde, nadya, sofia & julia, sen gick vi & mötte Beafis. Drog till drevan och lite sånt, men ja pallade inte va där men ja drog till en kompis sen hem igen, vaknade av att madde & stefan kom hem, sen skulle dom göra hamburgare och jag typ spydde på maten så jag gick upp och la mej & i morse vaknade ja av att jag hade lagt meji fel säng, för madde låg breved mej i jennifers dubbel säng, HAHA.

Nu har jag precis snackat med bella, ska duscha & fixa mej. Sen ska vi åka till handen för jag ska köpa present till min söta lilla mamma som kmr hem idag :d jippie! Glöm inte att gratta era mammor, det är ju trots allt morsdag!

Jag "red" sofia. Hahahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0