Förlåt..!

Fy på mej, harinte bloggat på hela dagen!
Gjorde om all design igår som Lisa hade fixat.. sorry hunny! Men duktig som jag är gjorde ja den själv. Inte för att jag vart nöjd men. Haha!

Idag har jag vart iskolan all day. Gooodie Linnéa!
Sen slutade vi, jag swan& Lisa gick hem till mej. Mamma skjutsade oss till Lycksjön där vi skulle ta bilder till vårat prodejkt "booooooooring" men sen drog vi hem till mej fixade allt på datorn och laddade över till usb minne, som vi ska ta med till skolan imrn. Drog till pappa strax efter det & nu har jag fixat den nya laptoppen.

Men nu ska jag hoppa in i duschen och ta bort allt som fabian skrev på mina innelår idag. Haha hör av mej later bitches!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0