Drömliv blir katastrof?


bo i L.A men en av världens snyggaste fotomodell till pojkvän. Jag kommer även att ha jobbat som krigs pilot men jag var för bra för kariärn så jag började jobba på en Mode tidning där jag även fick plåtas & bli omslaget på tidningen. Jag kommer känna 10 miljoner om året & ha en stor garderob fullt med kläder! Jag kommer kunna festa på vardagarna eftersom min pojkvän är bortrest, det slutar med att jag blir gravid med 5 lingar med en tandlös snubben som jag var otrogen med. Jag föder barnen & min egna tidning gick åt hel***e, jag börjar gå på gatan och dör när jag är 45 av att jag fick ADIS.

.. vad tror ni ? Kommer jag dö när jag är 45? Naej, skulle inte tro det va!
Ha-ha..

Kommentarer
Postat av: Pathiz

Super livet! Din horrisont i framtiden ser lyckad ut! =D x)

2009-05-08 @ 20:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0