Bad, Linnéa!

förlåt förlåt fööööööörlåt för dålig uppdatering! Men i onsdags var jag ju som sagt med Frugan, i torsdags åkte jag till huddninge/farsta och åkte traktor med min kusin (vi jobbade ihop lite pengar hos farmor&farfar) sen åkte jag min faster och mikaela till söderbymalm, för fjortisen skulle pierca naven, snyggt som fan (inte snyggare än min men.. Haha) sen va vi på dalarö hela kvällen, va vid strranden.. träffade folk & åkte flakmoppe i skogen.
 
Haha, sen igår hängde jag där tills pappa kom och hämtade mej, då drog jag hem på dirren fixade mej & mötte upp iza efter en timme ungefär. Sen igår träfffade vi madde & sofia också, då drog vi till skytten däre va chillkrök & sedan vart det att åka hem & sova.
 
Nu har jag precis vaknat, skulle ju med swantill stan idag men får se hur det blir med det, imorgon kanske. Vetinte om vi ska ses ikv, måste sola också.. Kanske ska åka med iza. Fårse, nu ska jag ta en alvedon & lite cola. Hör avmej senare..! Promisse =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lägg in bilderna från igår :d

2009-05-23 @ 15:58:13
URL: http://madeleinesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0