VECKANS HÄNDELSER

Snacka om kompliserad kväll, haha är skitseg just nu. Har grymt tråkigt också, men ska strax ut om ngn timme.


Måndags:
Vaknade av att jag hade försovit mej, så jag knalla till skolan runt 08:30. Men när jag kom dit så hade vi ändå ingen gumpa så då kunde jag segat hemma lite till. På lunchen åkte jag & Swan till Siba donken och tjockade på oss med lite fett, sen busplingade vi på Lisa som låg hemma och var sjuk, haha skit kul! Efter skolan skulle jag ut och träffa några men jag somnade på soffan och vaknade kl. 18:00 sen käkade jag och kollade på film.

Tisdags:
Började skolan runt kl. 08:00 sen hade vi långlunch så Jag & Swan åkte till handen, där träffade vi Camilla, snacka om att jag har saknat henne, aja senare åkte vi tillbaks till skolan för vi hade terapin/tjejgruppen. Efterskolan åkte vi till Brandbergen C och tjockade oss på Grillen.. Mötte Zahra (Amina) i Handen och gick runt lite där & satt på Donken och pabbla på.

Onsdags: 
Skolan som vanligt, och sen kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag gjorde.. Jag drog nog ut, har jag för mej (?)

Torsdags:
Skola & försovning igen, usch! Jag måste verkligen skärpa mej.. iförsej sover jag ingenting på nätterna så det är svårt att vakna på morgorna men det är skitsamma. Höhö. Jag slutade 10.50 skitskönt, men på väg hem från skolan kom självklart Marcus, M.L & Semih och mulade mej.. hmm inte mysigt dirket men jag hann bita Semih i armen & stog och skrattade åt honom.. Lite kul faktiskt på kvällen skulle jag ut men det vart ändrade planer för ja skulle till Robban och lämna hans tröja men han hade träning så ja..

Fredags:
SkolaSkolaSkola, usch! Efterskolan somnade jag och vaknade runt 19:00 skulle vart med Lisa & Swan men allt vart så krogligt så jag mötte Alma på en cigg vid bussen sen åkte vi till Handen & mötte upp Sofia, Julia & ngn till tjej. Senare skulle vi på fest men alla va överdrivet fulla & jag orkarde verkligen inte vara i Handen, så jag träffade Amanda, Linn & Jonna. Vi skulle på fest men när vi väl va där ville dom inte gå ut för det va ngn tjejs storesyrra som va där så vi knallade vidare till bussen och då ringde Swan mej och sa att vi kunde komma till Bea för hon hade lite krök, senare när vi va där så drog alla och då  tröttnade jag på att springa runt och leta fest, så jag gick ifrån Amanda, Linn & Jonna och hoppade på bussen mot Tyresö.

Så! Nu harjag skrivit av mej lite.
Ska gå ner och va ltie social nu för vi har gäster, sen blir det utgång som jag redan har sagt. Och kolla vad jag hittade, haha ja! Swan som fjortis. Bilden är minst ett år gammal! LOVE


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0