BILDERNA FRÅN I FREDAGS!

Godmorgon bloggen! Har ni haft en bra morgon?

Det har  inte jag iaf! jag har presic vaknat & känner mej fortfarande hur seg som helst, ska smsa Lisa snart för senare ska vi sola solarium, har blivit ganska brun nu faktiskt så det gäller att behålla färgen nu.
Nu ska jag prata lite med mamma & sen blir det frukost, bloggar senare..
..men här kommer iaf bilderna från ifredags/igår. Enjoy!


Och självklart kom jag och Alma in efter kl. 22:00



Och den där jätte snygga killen som va med på melodifestivalen, rawr..


Alma var redan fixad och klar kl. 19:57 medans jag var det ngn timme efter? Hehe..


Let's get the party started!


Haha, och gud vad vi drev med alla pantionärer


 

Samtidigt som Alma var klar stog jag och sminkade mej..

Ute på deck


I hissen


Älskade grönalund (dåligbild)


BADA!



Orkar inte ladda upp fler bilder även fast dom flesta bara är på Alma som ni kanske märker, men jag var så upptagen att jag glömde fota mej själv, (hihi) plus att det inte är så mycket bilder heller för vi glömde och fota för vi gjorde så mycket saker hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0