BLOGGNINGG AGAN, HEHE..

Bloggpaus gör inte bloggen bättre, right? så varför enns ha det, haha vart lite sugen på att skriva lite inlägg idag.

Nu ska jag bara va hemma, skulle igentilgen vara med Lisa idag efterskolan men det gick inte, plus att jag aldrig kommer hinna! jJag måste båda packa & plugga, efterson jag och Alma ska ju på kryssning imorgon och jag är sjukt taggad!  Det kmr bli sjukt kul.
Räkna med massor av bilder. 

Och nu när jag tränar igen så somnar jag runt 23.00 / 00.00 på nätterna ist för 03.00 som förut iförsej så är det ju mycket bättre, så jag inte försover mej till skolan. Jag har faktiskt vart på alla lektioner den här veckan, jag är sjukt stolt över mej själv just nu, med aaaaaallt!  det känns skitskönt.

Den här veckan har jag..

Haft 6,5 på mitt matte prov (B-del) när det högsta man kunde få var 8,5.
Gjort alla glosor och bara haft 4 fel. "betyget" var: excellent
Så har jag fått tillbaks min svenskauppsats om ONDSKAN och fått G+
Sen idag hade vi förhör på skelletet och då kändes det jätte bra när jag lämnade in det, jag själv tror att jag får VG/G+ på det.
 
.. så vad tycker ni erkänn att det har blivit en för bättring? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0