TJUGO-EN SAKER NI INTE VISSTE OM MEJ

Inget sista inlägg för mej inte. Hell no!
Här är en lista på 20 saker som ni inte visste om mej:

1. Jag kan inte öppna mjölkpacket
2. Jag har sjukt mycket tvångstankar..
3. .. Den största är att jag inte får gå på a-brunnar
4. Eller att jag måste bree min macka med en sked istället för en kniv. Hehe
5. När jag gick i 4:an hade jag en pojkvän som hette Jack, han var 1 år mindre & det tyckte jag var coolt eftersom jag inte ville vara som alla andra som hade "killar" i sin egen ålder/äldre.
6. Jag är väldigt gaaaalen i killar, iförsej vem är inte? Haha!
7. Jag äter p-piller.
8. Min största rädlsa är att bli "sårad"..
9. .. Det är där min svaga punkt sitter. Just därför fryser jag ut dom flesta som är "allt för seriösa"
10. Min familj & mina vänner är det bästa jag har!
11. Jag & Swan ska gifta oss, hon är min fru.
12. Under min säng har jag en skateboard, som jag alltid har skämts över.
13. Jag hatar mitt uteseende, men mitt självförtroende börjar att bli bättre.
14. Jag är väldigt slarvig.
15. Om jag skulle få välja mitt sätt att dö på så skulle det vara genom att ta en överdos (inte för att jag är självmordsbenägen (stavning?) och vill dö..) ..men det skulle bara vara skönt att "somna in"
16. Jag tror på spöken/andar..
17. .. & blir helt galen när jag hör "musiken" från programet OKÄNDA, då håller jag verkligen på att kissa på mej..
18. .. och det är verkligen det läskigaste jag vet.
19. Jag är sugen på att ha ett förhållande. Med världens sötaste pojkvän
20. JAG HATAR VERKLIGEN DYRGA MÄNISKOR, så var snäll!
Och sist men inte minst..
21. Jag älskar alla mina bloggläsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0